Betsoft Gaming heeft een partnerschapsovereenkomst getekend met Simsino, het nieuw gelanceerde online casino merk van iGG. De overeenkomst behelst dat het MGA-gelicentieerde casino – simsino.com – de Betsoft’s portfolio van tafelgames en videoslots gaat beheren.
Nieuwste games
Door de partnerovereenkomst kunnen spelers van het platform de nieuwste releases Alkemor’s Elements en het anime-thema Kensei Blades, naast klassieke hits The Slotfather en Weekend in Vegas nu al spelen.
Promotietool
Om de gameplay verder te verbeteren, lanceerde Betsoft eerder dit jaar zijn eerste promotionele product, Take the Prize. De promotietool zal aanzienlijk bijdragen aan de algehele spelerservaring door een willekeurig gelukswiel aan te bieden met geldprijzen of bonussen in een van Betsoft’s kwalificerende spellen tijdens elke promotie.
Simsino
Simsino is ontworpen om een jongere spelersbasis aan te spreken die op zoek is naar spannende promoties en snelle, meeslepende gameplay. Een royale welkomstbonus en een unieke “Simsino Cashback”-functie zijn beschikbaar als onderdeel van het Simsino-loyaliteitsprogramma. Bovendien biedt de eenvoudig te navigeren site een gestroomlijnde gebruikerservaring om spelers rechtstreeks naar de games en promoties te brengen die ze willen.
Betsoft Gaming: “Simsino is een jong en innovatief merk”
In een reactie op de overeenkomst zegt Anna Mackney, Head of Account Management bij Betsoft Gaming verheugd te zijn om samen te werken met Simsino. “Omdat ze een jong en innovatief merk zijn. Betsoft heeft een divers portfolio dat veel demografieën aanspreekt en we verwachten een succesvolle relatie met Simsino.”
iGG WhiteLabels hoofdmanager John Foster: “Samenwerking vergroot betrokkenheid van spelers”
Ook John Foster, Head of Games & Aggregation Manager, bij iGG WhiteLabels, is in de wolken: “Een goed gevulde portfolio is een belangrijke aanjager van klantenverkeer en daarom is een leverancier van Betsoft’s kaliber essentieel voor simsino.com en andere iGG WhiteLabels. We kijken ernaar uit om te zien dat deze samenwerking de betrokkenheid van spelers bij het merk vergroot.”
0