Online casino & Sportsbook BetCity heeft opnieuw een voetbaldeal gesloten. Met Eredivisieclub Fortuna Sittard is afgesproken dat de naam en het logo van BetCity voor de rest van het seizoen op de mouwen van de selectie staat.
BetCity ging eerder al overeenkomsten aan met voetbalclubs FC Volendam, Vitesse en AZ Alkmaar. Door ook met Fortuna Sittard een deal te sluiten is de aanbieder van online gokken spelletjes dus nu al betrokken bij vier betaald voetbalorganisatie (BVO’s) in Nederland.
Melvin Bostelaar: “Persoonlijke en zakelijke klik met Fortuna Sittard”
Op de website van BetCity verklaart Melvin Bostelaar, CEO van Betcity.nl waarom gekozen is voor de Limburgse voetbalclub: “Vanaf het eerste gesprek met de club merken we dat er zowel persoonlijk als zakelijk een klik is. De koers die de club ingezet heeft en de mate van innovatie en zaken slimmer doen die hier in terugkomt, past ons erg goed. Wij zijn dan ook erg blij met deze eerste stap in onze samenwerking en kijken uit naar de gezamenlijke toekomst.”
Ivo Pfennings: “Dit is het slechts het begin van onze samenwerking met BetCity”
Op het digitale kanaal van de Eredivisieclub uit Sittard reageert ook Ivo Pfennings, directeur Fortuna Sittard, op het partnership met BetCity. “De sponsorovereenkomst voor de mouw is een mooi begin van de samenwerking met BetCity. Dit is slechts het begin, de komende periode zal meer bekend worden over de lange termijn.”
BetCity: “Deal ook interessant voor supporters Fortuna Sittard”
Loek Willems was namens Fortuna Sittard nauw betrokken bij de overeenkomst en is tevreden met het commitment dat beide partijen zijn aangegaan. “We zijn ontzettend trots dat we tot een overeenstemming zijn gekomen met BetCity. Deze deal gaat alle partijen veel brengen, ook onze supporters. Dat de onderhandelingen vlot zijn gelopen laat zien dat zowel BetCity, als Fortuna Sittard enorm uitkijken naar deze samenwerking.”
0