Parimatch en Chelsea lanceren ‘The Chosen Ones’-campagne

Parimatch en Chelsea FC hebben een nieuwe campagne gelanceerd geïnspireerd op ‘Het zwaard in de steen’ van de Arthurian Legends. In de campagne van ‘The Chosen Ones’ zijn Chelsea-verdedigers Marcos Alonso, César Azpilicueta en Thiago Silva te zien.

De spot is opgenomen door Electric sheep Film studio uit Kiev, Oekraïne, en viert de samenwerking van Parimatch Tech met de Champions League-winnaar van 2020-21 Chelsea FC, terwijl clubaanvoerder César Azpilicueta met succes de bal van de steen loslaat.

Ekaterina Amirkhanova, Parimatch CCO, zei: “De Arthurian Legends zijn al honderden jaren een universele bron van inspiratie en we zijn zo blij dat Chelsea FC aan boord was om met ons deze nieuwe advertentie te maken.”

| “Verleden, heden en toekomst” |

“De campagne draait om het idee van hoe verleden, heden en toekomst met elkaar verweven zijn. De spelers van Chelsea FC zijn de echte ‘uitverkorenen’ – een passende titel voor de huidige Kampioenen van Europa. Werken met Chelsea FC is altijd een groot plezier en we kunnen niet wachten om te zien wat het team dit seizoen in petto heeft.”

Deal voor drie seizoenen

Chelsea en Parimatch kondigden hun samenwerking eerder in 2021 aan, waarmee een deal voor drie seizoenen werd afgetrapt. Volgens de overeenkomst zal Parimatch het merk van het team en een reeks digitale, sociale en logistieke middelen gebruiken om activeringen voor fans te creëren.

Guy Laurence, CEO van Chelsea FC, concludeerde: “Toen we eerder dit seizoen onze samenwerking met Parimatch tekenden, beloofden we dat onze activiteiten samen gedurfd en innovatief zouden zijn. Deze TVC-spot bereikt dat precies en we kijken ernaar uit om César, Thiago en Marcos de komende maanden hun rol als de ‘uitverkorenen’ op tv-schermen in heel Europa te zien spelen.”

Online casinos vind je via Casinodetective.nl!

0

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

loader