SOFTSWISS, de leverancier van online goksoftware, vierde afgelopen maand juli een grote mijlpaal toen haar casinoproducten vorige maand €232 miljoen euro aan bruto gaming-inkomsten bereikte. Het gerapporteerde cijfer markeert een enorme groei ten opzichte van afgelopen november, toen de omzet in totaal € 100 miljoen bedroeg.
SOFTSWISS heeft onlangs een vernieuwing ondergaan, waarbij de logotekst en merknaam nu in hoofdletters worden gespeld om beter te passen bij haar huidige positie in de internationale online gokmarkt en haar visie om een leidende positie in de ruimte te behouden.
Het bedrijf schreef de enorme groei van haar online casino-aanbod toe aan de stabiele toename van het aantal klanten in Europa en de GOS-regio, evenals in Latijns-Amerika. SOFTSWISS merkte op dat deze laatste markt de afgelopen maanden de snelste groei heeft doorgemaakt, aangezien veel van haar klanten hun blik hebben gericht op verschillende markten in Zuid-Amerika.
SOFTSWISS wees erop dat crypto-casino’s qua valuta de afgelopen maanden hun opmars hebben gemaakt, maar online casino’s zijn de belangrijkste motor achter de groei van de bruto inkomsten gebleven. Het bedrijf prees een paar dagen geleden nog een grote mijlpaal toen het zich aansloot bij de vele online gokbedrijven om een licentie te krijgen van de Hellenic Gaming Commission en de knipoog te krijgen om de onlangs gereorganiseerde iGaming-markt van Griekenland te betreden.
SOFTSWISS blijft de lat hoger leggen
In een reactie op hun laatste grote nieuws zei Tatyana Kaminskaya, Team Lead bij SOFTSWISS, dat zij de lat steeds hoger leggen en dat ze blij zijn dat ze de afgelopen maanden zoveel nieuwe klanten en gameproviders hebben mogen verwelkomen. Mevrouw Kaminskaya merkte verder op dat ze hopen de komende maanden nog veel meer vruchtbare partnerschappen te sluiten, en wijst er verder op dat dit niet de eerste keer is dat ze hun eigen verwachtingen hebben overtroffen en dat dit alleen maar betekent dat ze “in de goede richting gaan. ”
SOFTSWISS biedt meer dan 11.000 online casinotitels van enkele van de grootste aanbieders in de branche. Hiervan zijn meer dan 3.000 spellen geoptimaliseerd voor cryptocurrency-casino’s. De softwareleverancier heeft onlangs samengewerkt met meerdere nieuwe contentmakers om het aanbod op haar platform verder uit te breiden.
Eind vorige maand onthulde het bedrijf een directe integratie met Blueprint Gaming, de Britse game-ontwikkelingstak van de grote Duitse gokgroep Gauselmann. Onder de voorwaarden van die recente samenwerking zijn games uit de enorm populaire collectie van Blueprint toegevoegd aan SOFTSWISS om een nog groter publiek in meerdere markten te bereiken. Het was weer in juli toen SOFTSWISS aankondigde dat de integratie van live casino spellen door de jonge studio Retro Gaming is voltooid.
Bron: SOFTSWISS Game Aggregator passeert €230 miljoen GGR, SOFTSWISS Newsroom
0