Stanleybet Group heeft Fast Track CRM geselecteerd om de betrokkenheid van spelers te stimuleren voor zijn online casino en sportweddenschappen aanbod. Stanleybet was geïnteresseerd in het vinden van een partner om de implementatie van slimmere retentiestrategieën mogelijk te maken en om bepaalde inzichten te geven in het gedrag van spelers.
De groep was ook op zoek naar een specifieke iGaming-oplossing om complexe segmentatie met betrekking tot spelersgameplay en gokgedrag aan te kunnen.
Fast Track
Fast Track is gebouwd op een real-time datafeed waarmee operators spelers direct kunnen betrekken op basis van hun gedrag. Het platform biedt visuele workflows die operators kunnen gebruiken om verschillende sets opdrachten te maken en te bewerken.
“Fast Track is de perfecte partner”
Joris Petllion, Director of Online bij Stanleybet Group: “We zijn al iets meer dan tien jaar online actief en vinden dat het tijd is om onze engagement-strategie te vernieuwen en onze spelers echt alles te laten zien wat we te bieden hebben. Fast Track is de perfecte partner voor deze volgende fase in onze online reis en kan een oplossing bieden voor alle uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd bij het opschalen van onze communicatie en beloningen.”
“Werken met Stanleybet Group is een voorrecht”
Simon Lidzén, mede-oprichter en CEO van Fast Track, voegde hieraan toe: “Werken met een merk als Stanleybet Group, dat een begrip is en een lange geschiedenis in de industrie heeft, is een voorrecht. We hopen al die geschiedenis en kracht in hun merk te nemen en hen in staat te stellen op een slimme en schaalbare manier te werken om hun online spelersbasis te verrassen.”
Met meer dan 60 jaar ervaring heeft Stanleybet Group meer dan 2.000 verkooppunten in meerdere markten; de exploitant heeft online licenties in tal van Europese landen met een groot gokpubliek. Je kan er volop live roulette en live casinos spellen spelen.
0