Tombola Bingo blijft aan de weg timmeren

Tombola Bingo, een Britse online aanbieder van online casino & bingogames, blijft aan de weg timmeren. Het bedrijf behoorde al tot één van de eerste licentiehouders in Nederland, voerde de tekst ‘wat kost gokken jou? Stop op tijd’ in en zoekt nu ook nog naar online gamers voor haar nieuwe reclamecampagne.

Reclamecampagne

Uit een oproep op het digitale huis van Tombola staat dat de Britse aanbieder van bingospelletjes eigen spelers zoekt voor een rol in de reclamecampagnes die de komende tijd worden gemaakt. In het bericht wordt gevraagd of geïnteresseerden een video van zichzelf willen uploaden waarin wordt uitgelegd waarom zij in de campagne zouden willen figureren. Daarbij gaat de voorkeur uit naar een video terwijl een foto en schriftelijke omschrijving een alternatief is. Voorwaarde is dus dat je al aan account op Tombola hebt en dus 18 plus bent. Of er ook een vergoeding tegenover staat, is niet bekend.

Grootse plannen

Eind vorige maand bleek uit een groot interview met Marc Smit, Country Manager van Tombola Nederland, al dat het bedrijf grootse plannen heeft. Smit gaf aan dat er nieuwe Arcade games, komen in dit eerste kwartaal van 2022. Ook gaf hij in het interview aan dat er een nieuw bingo spel komt. Of dat een 90-ball bingo spel of 75-ball bingo spel wordt, is nog niet bekend. Ook werden er door Tombola reeds chatprijzen geïntroduceerd voor spelers die actief zijn op de chatrooms van het bingobedrijf.

Tombola Community

In het interview ging Smit ook in op de reclamestrategie. Het eerste reclame was een triple-A reclame, zoals hij dat noemt. Met alles erop en eraan. De tweede wordt dus totaal anders, maar heeft volgens Smit ook een ander doel: “De eerste fase is de introductiefase. We komen nu in de fase waarin de strategie erop gericht is om onze community te bereiken.”

0

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

loader